    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chyba warte przeczytania.
    Date: Sun, 7 Apr 2013 18:57:38 +0200

    "szod" 51618860$0$1254$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko jak wypłaty mizerne i jest ryzyko kiepskiej albo wręcz braku emerytury, to
    bym nie liczył na rozrzutność ludzi... Żeby
    > wydawać trzeba zarabiać, a nie jałmużnę dostawać.

    [co za ludzie... to skandal -- kradnie mi moje myśli!!!]

    No, niby tak...

    [gdybym miał przed kilkunastu szmal na kontach zamiast debetów,
    skurwiel Kopania nie zaatakowałby mnie; inni by nie odwrócili
    się ode mnie; Kościół nadal by wokoło mnie rył, a ja bym płacił
    temu Kościołowi -- Bogu niech będą dzięki, za to że stało się tak,
    jak stało się, ale tym razem -- już nie mogę wyzbywać się szmalu;
    Bóg potrafi ze zła wyprowadzić dobro (moją niechęć do KRK) ale za
    drugim razem Bóg nie wybaczyłby głupoty, jaką jest wyzbywanie się
    szmalu i ufne życie; czym innym jest grzeszenie, a czym innym
    jest trwanie w błędach i powtarzanie błędów; nie chcę tracić na
    ,,opodatkowaniu'', ale lepiej stracić w wyniku ,,opodatkowania''
    niż zwykłej głupoty, jaką jest rozdawnictwo; IMO Tusk może wyjść
    cało z europejskich opresji -- nie wiem, czy on taki mądry, czy
    ma farta, czy o coś innego chodzi... wiadomo, że KRK będzie
    dążył do obalenia tego państwa, gdyż to państwo za mało daje
    Kościołowi...]

    Ja nie mam przed sobą żadnej przyszłości. W jakim zatem
    celu mam wywalać szmal? Mam jechać na wycieczkę ze swoją
    kobietą? -- nie mam kobiety. Mam zabrać na piknik swoje
    dzieci? -- nie mam dzieci... Mam wywalić szmal na reperację
    kręgosłupa -- nie stać mnie na płatne leczenie...

    Mogę co najwyżej zatankować paliwo (ostatnio miesięcznie
    wydaję około 75 plnów, choć ,,oszczędne'' Volvo pali zimą
    ponad 11 litrów ON na setkę a paliwo jest potwornie drogie)
    do samochodu i mleko -- 169 groszy za litr Zambrowskiego
    3.2%... To cena realna. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'