eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Ciąg dalszy pralko-suszarki Candy kupionej w Media ExpertRe: Ciąg dalszy pralko-suszarki Candy kupionej w Media Expert
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 24 Jan 2023 21:14:47 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.6.1
    Subject: Re: Ciąg dalszy pralko-suszarki Candy kupionej w Media Expert
    Content-Language: en-GB
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <tpot07$6rm$1@gioia.aioe.org>
    From: SERG <m...@w...pl>
    In-Reply-To: <tpot07$6rm$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <63d03c36$0$9612$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.84.189
    X-Trace: 1674591286 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 9612 89.64.84.189:33635
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1963
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:666272
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-01-12 o 13:04, Eneuel pisze:

    > Niezwykła szybkość zwracania forsy...
    > (według Rzecznika Konsumentów -- po odebraniu urządzenia sklep
    > powinien niezwłocznie odesłać pieniądze za urządzenie i
    > transport oraz pokryć koszty odbioru)
    >
    > Być może już ;) jutro pieniądze trafią na moje konto...
    >
    > -&-
    >
    > Jeszcze nawiązanie do bankowej grupy?...
    > Zachęcam do korzystania z chargebacku, gdyż według mnie ta usługa
    > pomogła mi zdecydowanie.
    >



    Niestety los pokarał mnie zakupem internetowym dokonanym w nieuczciwym
    sklepie.
    Wspomniałeś o Rzeczniku Konsumentów. W jakiej formie kierowałeś do niego
    sprawę? Czy było to via @ czy jakieś oficjalne pismo wysyłane pocztą z
    trąbką?

    Żeby nie było nic o bankach to wspomnę, iż zakup był dokonany karta Citi
    Simplicity więc prawdopodobnie będę pierwszy raz w życiu miał okazję
    reklamować coś w ramach Chargeback.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1