  • Data: 2003-03-14 09:15:09
    Temat: Re: Ciekawa statystyka - konta bankowe na wsi
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > w miastach ludzie w wiekszosci mieszkaja w blokach z lat 70, 80 tych
    > a na wsiach we wlasnych domach, przewaznie 1 lub 2 pietrowych
    > o metrazu ~~ 150 mkw
    Ojojoj! Bardzo żeś bracie przywalił!
    Niezaprzecze, że w domach, a pewnie nawet i większych, ale pamiętaj, że i o
    wiele taniej wybudowanych- bo własnymi siłami, owiele skromniej
    wyposażonych, b. często niedokońca wykończonych i zamieszkałych- ogólnie
    jest to śmieszny argument.
    Wiesz co to jest średnia Boy'a(przedwojennego publicysty i tłumacza)?
    Jeśli na klatce mieszkają dwie rodziny i jedna gospodyni puszcza się dwa
    razy w tygodniu, a druga wcale;
    To średnio każda z nich puszcza się raz w tygodniu!!

    > predzej chyba chodzi o to ze na wsi w wiekszym % nastepuje obrot gotowkowy
    > a nie bankowy (bo niby gdzie , w spozywczym na roku zaplacic karta?)

    Myślę, że bardziej jest tak, że przeciętny mieszkaniec wsi obraca
    miesięcznie mniejszą sumą pieniędzy i to na zakupy podstawowe, a akumulacja
    jest bliska "0"