  • Data: 2009-12-01 17:25:19
    Temat: Re: Ciekawe dla karciarzy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" hf38kd$bda$...@n...onet.pl

    > Bo to nie chodzi, aby jednym podatkiem objąć wszystkie obecne wpływy, tylko aby
    tak zreformować budżet, aby na jedyne jego
    > wydatki - wojsko, policję, sądy, spłatę zadłużenia po poprzednich rządach - czerpać
    pieniądze z jednego, niższego niż obecnie
    > VATu.

    Na spłatę zadłużenia po poprzednich rządach?
    Na to maja iść nasze podatki?!?!?!

    Raczej trzeba zaciągnąć kredyt (w ,,polskich'' bankach) kupić żołnierzy
    i sprzęt, zakatować bogate kraje, złupić je i tym sposobem pozyskać
    pieniądze i na spłatę kredytów zaciągniętych i na tę wojnę, i na spłatę
    kredytów zaciągniętych przez poprzednie rządy. ;)

    -=-

    Nie ma co łudzić się!!!
    Długi RP są zbyt duże, aby można je było spłacać bez budowania gospodarki!!!!!
    Nawet Tusk przyznaje osobiście, że bez reformy gospodarki (a na tę reformę Polski
    nie stać) nie ma mowy o poprawie życia. Sprzedawano wszystko, nierzadko za bezcen,
    ale długi urosły tak mocno, że się w głowie nie mieści.

    Przeciętna pensja starcza co najwyżej na kupno i utrzymanie mieszkania. :)
    A za co jeść, ubierać się, utrzymywać żonę i dzieci, za co jeździć na
    wycieczki, za co edukować siebie i rodzinę?...

    Bóg nakazuje człowiekowi korzystanie z wszelkich dóbr,
    także z tego, co tylko umila życie, nie tylko z tego,
    co konieczne do biologicznej wegetacji!!!

    -=-

    Benedykt XVI mówi, że kryzys jest szansą dla ludzi innych-- nowych. :)
    Można powiedzieć krótko -- dla mądrych. Głupole wreszcie zobaczą, że
    łokciami nie można wiele uzyskać, że na zaciśniętych pięściach daleko
    nie zajedzie się. :) Na razie nadal pokutuje gospodarka rodem z bazarów,
    gdzie należało okraść, okłamać, oszukać, podstawić nogę (także najlepszemu
    współpracownikowi) obgadać... Mądrość, rozumne podążanie do celów, poszukiwanie
    dobrych (dobrych, czyli dobrych dla każdego!!! -- kto wierzy w Boga ten wie
    o tym, że życie jest jak układanka z puzzli, którą układać trzeba bez
    młotka -- w technologii ;) ZIF) rozwiązań -- to wszystko zostało
    usunięte w cień tak zwany.

    Znam wiele osób, które myślą jak ja, ale nie mają odwagi takiej jak
    ja do tego, aby się wypowiedzieć. Siedzą, patrzą i czekają na cud.
    I wiedzą o tym, że tym cudem jest bankructwo tego systemu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'