  • Data: 2016-03-23 18:12:00
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:83352850-24fe-4f04-b1b6-7e493edf20ef@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 23 marca 2016 14:49:35 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Ale umowę ramową miałeś

    Zakładam, że to pytanie.
    Gdy pierwszy raz przysłali kartę nie miałem. Ale chyba źle napisałem - chyba
    z kartą były jakieś papiery - podpisać, odesłać.
    Dawno było - chyba ponad 10 lat temu - mogę nie pamiętać szczegółów, ale że
    mnie zaskoczyli kartą o którą na pewno nie wnioskowałem to jestem pewien i
    że była kredytowa to też bo debetową miałem.
    P.G.