  • Data: 2009-02-08 21:59:07
    Temat: Re: Ciekawostka dot. bessy
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 20:57, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Bessa internetowa trwajaca od 10.03.00 do 05.10.01 trwala 574 dni
    > kalendarzowe, a obecna bessa liczona od 06.07.07 do
    > ostatniego dolka, tj. do 03.02.09 trwa 578 dni kal.
    >
    > Podrecznikowy czas trwania bessy to 1.6 roku (golden ratio), czyli w
    > przyblizeniu tyle ile trwa obecny rynek niedzwiedzia.
    >
    > Pojawia sie jeden haczyk: dzien rozpoczecia bessy: Na Wig20 bessa rozpoczela
    > sie dopiero 29.10.07.  Jednak WIG i Indeks Cenowy mialy swoje maxy 06.07.07.
    >
    > D.

    Ooo wielkie dzięki, za policzenie tych dni. Następny powód
    prowzrostowy.
    Zawsze staram się mieć 5 powodów dlaczego ma rosnąć i 5 dlaczego ma
    spadać.

    I olej gości najeżdżających na ciebie. Podać publicznie prognoze, to
    wystawianie się. W pracy wśród kolegów grających, setki razy
    powtarzałem sobie, nie mów publicznie czy masz S czy L. Nic innego
    człowieka nie cieszy jak błąd drugiego, taki dziwny ten świat :(

    macieks