eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawy przypadek "pikaczowy"Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
  • Data: 2019-08-30 22:49:44
    Temat: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-08-30 o 15:54, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 13:05:02 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    >
    >> Dodzwoniłem się do operatora terminala i uzyskałem info dot. tych
    >> konkretnych transakcji, i ze mniej więcej od 2 m-cy dla kart Maestro
    >> oraz MasterCard limit pikaczowo-bezpinowy to 100zł. Visa po staremu 50zł
    >>
    >> No przyznam, że lekko zdziwiony jestem - samowolka siakaś ?
    >
    ludzie nie boją się za pomocą tego płacić? ;>

    A czemu mieli by się bać ?
    Terminal to terminal - sprawdzasz przy płatności kto jest operatorem ? ;)
    No i płaca u znanej im osoby - tu "usługodawcy"
    SumUp to była w przypadku żonki najbardziej optymalna opcja z "Polski
    bezgotówkowej" , gdyż płatności kartą ma kilka miesięcznie i pomimo dość
    wysokiej prowizji od transakcji - i tak wychodzi to taniej niż abonament
    u konkurencyjnego operatora. Poza tym po roku "bezpłatności" terminal
    przechodzi na własność - w innych firmach płacisz za dzierżawę.

    > Oczywiście jak zawsze jest tu pytanie, czy jest to logiczne "i" czy "lub".
    > Czyli czy sumup mógł sam zdecydować o tym zwiększeniu, czy też złożyły się tu
    decyzje sumup i żubra (o ile to był żubr).

    Tego na 100% nie jestem pewien (żubra) - dzwoniłem też do nich i
    powiedzieli że nic im nie wiadomo o zwiększeniu kwoty płatności dla
    Maesto - albo konsultant był niedoinformowany :/

    Z drugiej strony, nie wiem na ile to bank decyduje a na ile operator
    płatności - w końcu to OP autoryzuje transakcje albo odrzuca płatność

    > Jak masz MC z innego banku i masz możliwość, to zrób test ;>

    Dopiero po weekendzie, ale żonka będzie musiała od tego podatek zapłacić
    :/ - albo "pitolić się ze zwrotem" - więc może lepiej poczekać na
    następnego klienta :D

    Pozdro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1