eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawy przypadek "pikaczowy"Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
  • Data: 2019-09-09 17:15:33
    Temat: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 9 września 2019 16:58:18 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:
    > Dawid Rutkowski writes:
    >
    > > Zaś w razie awarii wklepuje się wszystko na nowo - czy to do
    > > terminala, czy też jedzie się do aquirera z kolekcją slipów.
    >
    > Raczej to pierwsze. Tylko jest pewien drobny mikroproblem -
    > wygwiazdowane numery kart i daty ważności. Tak tak, także na kwicie
    > sprzedawcy.

    Jak jest wygwiazdkowane na slipie sprzedawcy, to już zupełnie nie widzę sensu
    drukowania slipu - chyba że taki, żeby się "utarg" w kasetce zgadzał.
    Zgodzę się, że często są slipy sprzedawcy z wygwiazdkowanym numerem - żona czasem po
    dwa przynosi i takie również bywają - ale możliwe, że to tylko tam, gdzie terminal
    jest do czegoś podłączony i raportuje dane inną drogą.

    Choć z tego, co pisze OP wynika, że są i takie terminalo-wynalazki, które
    najwyraźniej raportują na bieżąco - bo można zaraz podejrzeć transakcję w serwisie
    www operatora - i - być może w wyniku tego - nie pozwalają sprzedawcy na podejrzenie
    pełnego numeru karty.
    Widać wszystko w tym kierunku idzie - łączność umożliwia, więc korzystają.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1