  • Data: 2022-01-25 17:29:22
    Temat: Re: Cinek i blik
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 25 stycznia 2022 o 17:00:25 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Tyle że zapewne nie natychmiastowe.

    Hmm, a znasz nienatychmiastowe na numer telefonu? Bo ja nie.

    > Co do apki wersja antka nie pasi i konieczność włączenia przesyłu danych (lub
    wifi).

    No to już musi być taki zabytek, że dziwne, że bateria działa.
    Albo bank zbyt do przodu.
    Mi na androidzie 6.0.1 działają wciąż:
    - santander
    - milek
    - mBąk (choć się nie aktualizuje)
    - citi
    - IKO
    - aion
    - kantor aliora
    - N26
    - curve

    Ew. mogę sprawdzić jeszcze ing i CA - został mi w nich "dostęp elektroniczny".

    A co z tym przesyłem danych? Ukrywa się? Czy zasięgu nie ma? Bunkier?
    Czy kosztuje jakoś dużo?
    Abonament można mieć za 25zł bez żadnego problemu - no limit + 15GB danych/mc.
    Kartowe też trzeba rejestrować.

    Zaś wifi - wystarczy wlożyć dongla USB do komputera z win10, którym i tak się
    przecież z tej piwnicy internetuje - i będzie access-point.

    Zaś ten blik-only w GLS - rewelacja, jak ten dowcip z murzynem i ogórkiem (ciekawe,
    czy ktoś go poznał...)
    "Pobranie bezdotykowe" - no bym czegoś takiego nie wymyślił.
    "Kod możesz podać kurierowi przez drzwi" - mistrzowie :D

    Tyle, że chyba po to zamawia się z pobraniem - zwykle drożej - żeby jednak tą paczkę
    przy kurierze otworzyć, zanim się zapłaci.