-
Data: 2006-01-07 13:13:49
Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]l.b pisze 07-01-2006 13:45:
>>> I na zakonczenie jeszcze raz pamietaj, i ty mozesz byc w podobnej
>>> sytuacji,
>>> bo dzis jest super ale juztro mozesz nagle obudzic sie w nocniku... a los
>>> lubi byc przwrotny i bezwzgledny...
>>>
>> Kalectwo albo smierc to przypadek losowy, zupelnie inny od bezmyslnosci,
>> dzieki ktorej autor posta jest w takiej sytuacji w jakiej jest. Nie nalezy
>> tego wrzucac do jednego worka.
>>
> Przewczytaj autora raz jeszcze - on stracil prace z dnia na dzien!
>
Ale tu nie chodzi o stratę pracy. Bezmyślnością było korzystanie z
karty, w momencie, kiedy nie miał widoków, by ją spłacić.
>> Mamy wspolczuc doroslemu i swiadomemu czlowiekowi, ktory wydawal pieniadze
>> banku, a teraz nie ma ich z czego oddac? A jakby tak ktos wydal Twoje
>> pieniadze to tez bys mu odpuscil w imie litowania sie i wspolczucia?
>>
> Bredzisz, bo ja bym pierwszemu lepszemu z ulicy nie pozyczyl nie znajac jego
> sytuacji czy zdolnosci do oddania tej kasy - a ze bank ma Was klientow w
> dupie i nie sprawdza komu daje kase to juz inna historia - to psi obowiazek
> banku sprawdzac komu dja "Wasza" kase! I ty jeszcze bronisz tego fatalnego
> twojego gospodarza (bank) twoich ciezko zarobinych pieniedzy... tylko
> pogratulowac samozaparcia i bezmyslnosci.
>
Aha, czyli bank jest sam sobie winien i jeżeli ktoś nie spłaca kredytu,
bo go na to nie stać, bank powinien podkulić ogon i zrezygnować ze swych
roszczeń? Przypominam, że autor wątku w momencie otrzymania karty miał
dobrze płatną pracę. Czy uważasz, ze powinien żądać od niego kaucji w
wysokości limitu kredytowego?
>> Wiadomo, iz raz jest w zyciu lepiej, a raz gorzej, ale jesli jest gorzej
>> to nie znaczy, iz mozna wtedy zyc na koszt innych. KK nie jest dla
>> wszystkich, a nieumiejetne z niej korzystanie konczy sie wlasnie tak jak
>> tu opisano. I nie maja tu nic do rzeczy aluzja o Polakach. W Holandii jak
>> stracisz pieniadze i prace to stracisz tez znajomych, a kasy nikt ci nie
>> pozyczy, bo mogles sie ubezpieczyc albo mozesz isc do banku. Taka jest tam
>> rzeczywistosc.
>>
> a co ma do sprawy utrata przyjacol?! Tu piszemy o banku i jego podejsciu do
> klienta, czy w Holandii tez tak by bank podszedl?
>
Utrata przyjaciół ma Ci pokazać, że to nie jest typowo polskie podejście
(Schadenfreude - to w końcu nie polski termin, więc widać Niemcy np. też
tak mają)
--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk
lmaszczyk (at) tenbit pl
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.06 13:14 r...@a...net.pl
- 07.01.06 13:17 r...@a...net.pl
- 07.01.06 13:17 LM
- 07.01.06 13:15 LM
- 07.01.06 13:14 Marcin Nowakowski
- 07.01.06 13:20 LM
- 07.01.06 13:52 l.b
- 07.01.06 13:56 l.b
- 07.01.06 13:59 Marcin Nowakowski
- 07.01.06 14:01 Marcin Nowakowski
- 07.01.06 14:08 Marcin
- 07.01.06 14:09 Catbert
- 07.01.06 14:09 l.b
- 07.01.06 14:11 LM
- 07.01.06 14:18 LM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego