    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: Sat, 07 Jan 2006 16:12:41 GMT

    > Mógł nie brać karty, ze względu na wysokie bezrobocie.

    Mogl rowniez sie powiesic... mogl cienie okrasc i 1000 innych spraw mogl
    zrobic... A pipeprzonym obowiazkiem banku bylo go sprawdzic!

    > Tak, sprawdzili wszystko _na_chwilę_rozpatrywania_wniosku_. Idąc twoim
    > tokiem myślenia - nikomu kredytu dać nie powinni, bo przecież każdy może
    > stracić źródło dochodów.

    Wiec powinni oblozyc go ubezpieczeniem, w kraju gdzie bezrobocie siega 20%
    to chyba bardzo latwo przewidziec takie ryzyko...no chyba, ze w bankach nie
    potrafia - ale to swiadczy o poziomie ich wiedzy...

    > Ja czerpię wzorce z Mauritiusa, taki piękny kraj.

    Wiec dlaczego sie tam nie osiedlisz? a poza tym moj przyklad dotyczyl
    konkretnego przypadku wiec nie bardzo kumam twoja aluzje, moze dasz jakis
    przyklad z Mauritiusa...

    > Zdziwię cię. Mam więcej niż 16 lat.

    ale rozumujesz na poziomie 20 latka.

    > To pożyczaj od mafii.

    a czy ja napisalem, ze chce pozyczyc? Nie wim dlaczego na sile wciskasz mi
    cos czego nie napisalem.....

    > Wiesz czym jest wyłudzenie? Poczytaj k.p.k. Zdaje się, że przyłożenie
    > pistoletu, to już nie wyłudzenie, a napaść i kradzież.

    A czym jest strata plynnosci kredytowej? wyludzeniem?