  • Data: 2006-01-07 16:15:57
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    l.b wrote:

    > Wiec mial bank, ktory powinien mu w tym pomagac... wszak byl ich klientem.

    To nie przedszkole.
    Jak sie do banku wybierze, to można pogadać, bank sam do ciebie nie
    przyjdzie.

    > Nie wyglaszam kazn na temat mechanizmow zwiazanych z obracaniem pieniedzy,
    > ksiegowaniem itp... wyglaszam swoja opnie na temat bankow w polsce ktore to
    > dzialaja wg. mnie niezgodnie z prawem i wykorzystujac ogolna biede w tym
    > kraju uzalezniaja spora czesc ludzi, tak by byli ich platnikami do konca
    > zycia.

    Biedny uzależniony.
    Jak dla ciebie to powinni zamknąć wszystkie sklepy monopolowe, bo się
    jeszcze uzależnisz, a właściciela sklepu powinni powiesić, bo w żaden
    sposób nie pomga ci wyjść z alkoholizmu, a przecież takim dobrym
    klientem byłeś.