  • Data: 2006-01-07 18:44:11
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: "l.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I sprawdził.

    Widac kiepsko to sprawdzili...

    > HAHA!

    hmm... no fakt, byc moze za duzo wymagam od profesjonalizmu "madrych" glow w
    banku

    > A Ty co robisz w Polsce? GB taka piękna.

    Wlasnie siedze w GB od paru lat.... i przykro mi sie robi jak widze
    staczajaca sie Polske... i ludzi dziczejacych.

    ?

    > Bo nic sensownego nie napisałeś.

    Wiec naum sie rozumiec... a nie wciskaj czegos czego nie bylo powiedziane,
    czyzby to taka nowa tradycja w Polsce? w zwiazku braku argumentacji eciskac
    cos czego sie nie mowilo...hmm no tak...

    ales wytlumaczyl...