  • Data: 2006-01-07 21:48:39
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli kredyt byl by zbyt wyskoki nikt by nie bral
    > i banki musialy by rezygnowac z dzialanosci kredytowej,

    O czym Ty piszesz? Że zacytuję z pierwszego postu:
    "Dwonie do citi... okazuje sie ze odsetki 37% w skali roku narosly ..."
    Jak widzisz odsetki cirka 3x wyższe od pierwszego lepszego kredytu odnawialnego
    autorowi nie przeszkadzały, ba nie wiem nawet czy on przed tym telefonem
    w ogóle miał pojęcie jakie one są.

    > a wszystko sprowadza sie do jednego: do
    > wykorzystywania biedy w polsce i o to mi caly czas chodzi!

    Nie biedy, a naiwności i niefrasobliwości,
    żeby nie powiedzieć wprost - głupoty.

    "pracowalem wiele lat, dobrze zarabialem"
    i co? nic nie odłożył? wszystko wydawał licząc że zarobi coraz więcej.
    Optymista? Raczej marzyciel.

    "pozniej zwolnienie z pracy... pracy nie ma z czegos trzeba zyc
    biore z karty... zadulznie narasta..."
    Pewnie święcie wierzył, że zaraz znajdzie następną i spłaci,
    a że kredyt z najdroższych na rynku (poza lombardem) ...
    Marzyciel? Raczej z gatunku tych rozsądnych inaczej.

    "wlosy siwieje wypadaja mam 34 lata a skornie jak 60
    latek. wszstko to w ciagu jednego roku."
    34 lata to najwyższy czas by przestać bujać w chmurach,
    Nie przeczę, życie dało mu w kość, wypada współczuć,
    ale czy zdołał się czegoś nauczyć?

    "CIEKAWE JAK DLUGO ONI NAS BEDA TAK CISNAC - NAS BIEDNYCH POLACZKOW?!"
    Zaczyna myśleć, ale jak to zwykle na początku bywa,
    najpierw szuka wokół winnych: to "ONI" go uciskają, siwiejącego biedaka.
    "ONI" zawsze byli, są i będą, żaden bunt tego nie zmieni.
    Nie wiem ile jeszcze potrwa, zanim zrozumie, że "ONI" go tak cisną dlatego,
    że _ON_ na to pozwala, pozwala bo nie myśli o konsekwencjach SWOICH decyzji.

    Tych kilka tysiecy to jeszcze nie tragedia,
    ludzie wychodzili ze znacznie większych opresji,
    mam nadzieję, że Wiesław zrozumie, że wprawdzie "ONYCH" nie zmieni,
    ale ON zmienić się może, jeszcze jest młody,
    większość życia raczej przed nim i to od NIEGO zależy,
    czy spędzi ją winiąc "ONYCH", czy się od nich uwolni.