    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: Sat, 07 Jan 2006 21:24:32 -0600
    <ImXvf.2152$s65.1231@newsfe1-win.ntli.net> <dppjih$8v7$3@inews.gazeta.pl>
    <V0%vf.63487$Cj5.54754@newsfe6-win.ntli.net>

    l.b wrote:

    > Jesli sie nie zgadzasz to napisz w ktorym miejscu, czy tez w calosci i
    > uzasadnij to... jesli nie potrafisz to nie zabieraj glosu, bo naprawde
    > pokazujesz swoje madrosci... "piepszysz" itp... Ja wskazalem co jest wg.
    > mnie nie tak, czy ty potrafisz cos wiecej niz rzucanie sloganami... a moze
    > tez nalezysz do grupy ktora trzyma sie tego co wiekszosc mowi bo lepeij i
    > latwiej nie myslec? To wowczas zrozumie...

    Pieprzysz w całości.
    Każdy bank traktuje klienta dokładnie w taki sam sposób. Ocenia twoją
    zdolność kredytową na dzień składania wniosku i albo ci kredyt daje,
    albo nie.
    A na dodatek jak się dowie, że twoja zdolność kredytowa z dnia na dzień
    poleciała na łeb na szyję, to jeszcze dostaniesz pisemko, że masz kredyt
    spłacić od razu, bo wg banku jesteś ryzykowny i przy okazji
    dowiadujesz się, że twoje karty kredytowe od razu zostały zablokowane,.
    W Polsce z czymś takim jeszcze się nie spotkałem, bo banki o twoim złej
    sytuacji finansowej dowiadują się dopiero wtedy jak któraś rata z kolei
    nie wpłynęła w terminie.
    Po za tym zachodni bank równie dobrze puści cię w skarpetkach jak i
    polski, z tym, że tam świadomość ludzi jest większa i zanim bank za nimi
    zacznie się uganiać to sami szybko zrobią wszystko, aby oddać kredyt w
    terminie, poprzez sprzedanie samochodu, dogadywanie się z bankiem co do
    zmiany spłaty, albo wręcz sprzedają dom, zamieniając go na mniejszy aby
    tylko zdążyć przed bankiem.
    A u nas się po prostu siedzi i płacze jak miś Kolargol i czeka aż na
    bank sam po paru latach zabierze wszystko, a potem pisze durne posty na
    grupę jaki to bank jest nieludzi.
    jakby to powiedzieć wzorem media markt. Nie dla idiotów banki stworzyli.
    Tak więc zwiń się ze swoją teorią, że na zachód od Odry to pieknię i
    bajecznie, a na wschód od Odry to wszystko jest be.
    Jak przeczytasz wątek to zauważysz, że byłem jedną z pierwszych osób,
    która ci powiedziała, że twój sposób myślenia jest do bani. Nie
    potrzebuję poklasku, żeby mieć swoją własną opinię.