eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitbank producent bakrutow - powiedziec STOP!Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: Sun, 08 Jan 2006 18:48:28 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 39
    Message-ID: <dprinu$1s31$2@node1.news.atman.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <DMCvf.12189$W4.6961@newsfe4-gui.ntli.net>
    <dpo00u$2v3h$4@node2.news.atman.pl> <4...@l...pl>
    <dpollo$7pl$2@node1.news.atman.pl> <dpoohh$aeq$4@inews.gazeta.pl>
    <dpp9dh$2tdk$1@node3.news.atman.pl> <dppcjl$9se$1@inews.gazeta.pl>
    <dppeur$uv7$1@node1.news.atman.pl>
    <43c14a16$0$17951$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline10706.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1136741950 61537 85.89.162.199 (8 Jan 2006 17:39:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Jan 2006 17:39:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <43c14a16$0$17951$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:374622
    [ ukryj nagłówki ]

    SQLwysyn napisał(a):
    >
    > Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    > news:dppeur$uv7$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >>>
    >> Skoro przyszła inna umowa niż oczekiwałeś to nie należało jej podpisywać.
    >
    >
    > ale już napisałem, że potrzebowałem tej karty ze względu na czasową
    > utratę płynności finansowej, teraz płynność wróciła do normy, mam kilka
    > kart kredytowych i tylko z tej jednej rezygnuje, bo zostałem oszukany.
    >
    >
    > To sie w koncu zdecyduj, czy bank to skurwiel, czy ci ta karta byla
    > potrzebna. Kąsać pomocną dłoń - to takie polskawe.
    >
    >

    hehe - pomocną dłoń - śmieszne. Bank nie jest pomocny, tylko robi
    interes, coś proponuje żeby zarobić, a nie żeby pomóc. Jak pani w
    sklepie ci chleb sprzeda, to też powiesz, że ona to taka 'pomocna dłoń',
    bo chciała na tym chlebie zarobić ?
    Do banku pretensje mam tylko takie, że pracownik banku mnie oszukał i tyle.
    Co do umowy to wiem co podpisałem i się na to zgodziłem co nie zmienia
    faktu oszustwa, co innego mówił pracownik banku, a co innego było w umowie.

    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1