  • Data: 2012-07-10 18:16:00
    Temat: Re: Citek leci w kulki po raz kolejny
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Jul 2012 16:22:04 +0200, koala napisał(a):

    > Przy okazji następnego ichniego dzwonienia (spamują telefonicznie około
    > raz, 2 razy w miesiącu) zapewne spróbuję...kredytówki mam u nich
    > darmowe...tak z rok temu próbowałem do nich dzwonić z takim zapytaniem
    > co do debetówki...ale odbiłem się od "muru" - oczywiscie na rybkę
    > pytałem o "możliwość" rezygnacji z debetówki - wtedy własnie użyto
    > dezinformacji jakoby się nie dało.
    > Na razie nie chciało mi się z tej debetówki rezygnować...a co do
    > przechodzenia na golda...to mam lekkie opory bo sytuacja może czasem nie
> [...]

    U nich to zazwyczaj tak działa, że dzwonisz i mówisz że chciałbyś zamknąć
    konto etc. Albo przełączą od razu albo ktoś oddzwoni, żeby negocjować.
    Pamiętam też miał jakąś dłuższą chwilę pierwszego Directa i
    zrezygnowałem. Pani zadzwoniła i zaczęła kusić, że zrobi mi je darmowe -
    żaden zysk skoro i tak miałem, później jeszcze jakiś fant chciała wrzucić
    w stylu 50 zł na konto jak coś tam zrobię ale się nie dałem i zamknąłem.

    --
    xbartx