  • Data: 2012-07-13 09:13:15
    Temat: Re: Citek leci w kulki po raz kolejny
    Od: koala <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-11 10:29, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Iksiński" jtj5lg$nnr$...@n...news.atman.pl

    > Mogą być wrzutki z innych kont, nawet ratalne, ale chyba muszą
    > być zewnętrzne. Środki lane wewnętrznie ;) **chyba** nie są wliczane.

    Kiedyś były uwzględniane nawet wewnętrzne...lałem wtedy z
    oszczędnościowego...po chwili kasa tam wracała...a prowizji nie bywało.
    tyle że trzeba być cięzkim idiotą żeby na tym ichnim oszczędnościowym
    coś trzymać...wisi mi tam deczko ponad 100 zł żeby konta nie zamknęli
    (to tak offtopicznie)

    Pozdr,
    Koala