  • Data: 2012-11-14 19:55:44
    Temat: Re: Citi 10% Cashback
    Od: Otrov <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    płatności rachunków??

    Infolinia City potwierdziła, że bez prowizji. Po opłaceniu Orange widać
    w blokadach jako "transakcja bezgotówkowa".

    > Dupa, moje faktury z UPC nie mają kodu 2D. Infolinia zdziwiona, jak się zapytałem o
    fotokasę. A niby od roku to mają w ofercie:

    > http://serwisprasowy.upc.pl/index.php?article=389

    Moje też nie. Wysłałem pytanie do UPC, ciekawe co odpiszą :-)
    Może akcja Citka zmotywuje ich do zastanowienia się nad tematem?

    o.