  • Data: 2012-11-15 14:29:59
    Temat: Re: Citi 10% Cashback
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-14 13:00, lolekanabolek napisał(a):
> [...]
    hback/

    bo do pracy udaję się rowerem, ale może inni grupowicze będą zainteresowani. O ile
    jest

    > ciekawe czy płatność kk tą ich fotokasą jest bez prowizji, tak jak przy płatności
    rachunków??

    Paragraf 7, punkt 22 regulaminu kk w Citi:

    "...lub dokonywana jest z wykorzystaniem funkcjonalności FotoKasa, przedmiotowa
    Transakcja podlega spłacie i naliczeniu opłat, prowizji oraz odsetek na zasadach
    takich jak Transakcja bezgotówkowa..."

    Promocja ograniczona także do 10 tysięcy pierwszych transakcji tego rodzaju,
    ciekawe czy to dużo czy mało i kiedy te 10 tys. się wyczerpie...

    --
    TrzyLinie