  • 1. Data: 2009-08-08 23:47:20
    Temat: Re: Citi-BP i punkty
    Od: Michal <m...@n...org>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.
    >
    > Parę miesięcy temu była odpowiedź ale nie mogę znaleźć.
    > Przelewy z karty za media nie skutkują naliczeniem punktów oraz nie
    > wchodzą do kwoty transakcji potrzebnej do zwolnienia z opłaty za kartę w
    > kolejnych latach?

    Tak przy okazji...
    Trzeba się szykować na wielkie zmiany- BP PartnerClub w obecnej postaci
    przestanie istnieć za niedługo:

    https://www.bppartnerclub.pl/cwa/resources/pdf/regul
    amin_BPpartnerclub_15092009.pdf

    Nie wiadomo co będzie po nim i jak zareaguje na to Citi.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2009-08-10 20:38:40
    Temat: Re: Re: Citi-BP i punkty
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

> [...]
    >
    >https://www.bppartnerclub.pl/cwa/resources/pdf/regu
    lamin_BPpartnerclub_15092009.pdf

    >Nie wiadomo co będzie po nim i jak zareaguje na to Citi.
    tak przy okazji tej okazji :)

    cos sie zaczyna dziać - chyba kryzys dotyka programy partnerskie,
    zmienia się orange - profit, zmienia się payback, niby ulepszenia ale
    wiadomo dla kogo, i tera bppartnerclub... chyba te wszystkie zmiany są
    jednak powiązane z paybackiem?

    ciekawe

  • 3. Data: 2009-08-10 22:48:20
    Od: Michal <m...@n...org>

    sunwick pisze:

> [...]
    > zmienia się orange - profit, zmienia się payback, niby ulepszenia ale
    > wiadomo dla kogo, i tera bppartnerclub... chyba te wszystkie zmiany są

    No kto wie- zapowiada się mocny ruch, pytanie jak na nim wyjdziemy.
    Trochę głupio gdyby np obecne banki partnerskie zupełnie wycofały się z
    programu. Z drugiej strony nie wiem jak zamierzają zorganizować zupełnie
    nowe karty kredytowe, które ulatwiałyby zbieranie punktów- i to w kilku
    bankach.

    W sumie może wyjść z tego coś ciekawego, mogą też nieźle zepsuć...

    --
    Michał

  • 4. Data: 2009-08-13 15:05:55
    Od: pytajnik <d...@g...com>

    On 9 Sie, 01:47, Michal <m...@n...org> wrote:

> [...]
    >
    > https://www.bppartnerclub.pl/cwa/resources/pdf/regul
    amin_BPpartnerclu...

    > Nie wiadomo co będzie po nim i jak zareaguje na to Citi.

    Regulamin powyższy podpowiada co będzie - zobacz na zapis w punkcie
    "X. Postanowienia przejsciowe i koncowe" - jest tam mowa o programie
    PAYBACK...

    Damian.
    --
    http://autogaz-instalacje.pl - Autogaz - Instalacje
    LPG i CNG; Porady eksperta!

  • 5. Data: 2009-08-13 19:34:26
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    pytajnik <d...@g...com> napisał(a):

    > Regulamin powy=BFszy podpowiada co b=EAdzie - zobacz na zapis w punkcie
    > "X. Postanowienia przejsciowe i koncowe" - jest tam mowa o programie
    > PAYBACK...
    >
    > Damian.
    > --

    ciekawe co na to Citi - biorąc pod uwage ze punkty na paybacku nabija sie
    chyba za pomoca kart WBK, moze byc problem z dołączeniem kolejnego banku do
    programu - czy karty BP przestaną istniec w grudniu 2010 (wtedy jest
    ostateczny termin pzreniesienia punktow BP do paybacka)?