  • Data: 2002-06-12 18:25:48
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aby miec Citi Gold stan rachunku musi byc okolo 100 000 a wiec ta stowa na
    okolo 3 % lub jakas lokata na 8 % i bank spokojnie zarabia na wszytskie
    twoje operacje bo z tego co pamietam limit jakies 20 % a na karcie z 30
    kilka. Co do Citi Gold to system zabezpieczen moim zdaniem jest slabiutki -
    internet bez tokena ( z tego co wiem), z citi line tez czytalem juz o paru
    dziwnych przypadkach, takze troche bym sie bal. Ale ma "szczescie" nie mam
    takiej kasy i sie nie musze martwic, ale na liscie widzialem pare glosow
    zadowlenia z tej uslugi, takze moze jest dobra nie wiem. I pewno wikeszosc
    rzeczy mozna zalatwic od reki.Ocenialem tylko konto w wersji podstawowej i
    wychodzi na to, ze jak masz duzo kasy to wszystko jest do zrobienia a
    reszata posiadaczy to mam mase problemow.
    Sebastian