  • Data: 2002-06-12 18:33:03
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cala kwesti nie dotyczy czy ktos lubi Citi czy nie, bo w powaznym biznesie
    nie chodzi o to czy sie kogos lubi czy nie tylko jakie daje warunki i
    mozliwosci. A co warunkow w Citi Gold to pewnie sa super bo na tych
    ludzikach bank zarabia krocie, ale dla reszty sa do dupy. A co walut to sie
    wyplaca i wplaca czesto i czasami odwiedza sie oddzial. I wiesz raza mnie w
    tych oddzialch brudne podlogi a najbardziej kwestioa podejscia do klienta.
    Ale moze warto uzbierac 100 000 i otworzyc sobie rachunek citi gold i wtedy
    poczuc ten luksus w obsludze:)
    SEbastian
    "Witek" <w...@o...fi> wrote in message news:ae7u2r$3hc$3@news.tpi.pl...

    > A co wazniejsze bez gornego limitu odpowiedzialnosci !!!
    >
    > Ps. Czy sie komus podoba czy nie (dla tych nienawidzacych citi) to nie ma
    > obecnie lepiej ubezpieczonej karty niz kk citi (fakt jest droga).
    Oczywiscie