  • Data: 2007-08-26 19:57:11
    Temat: Re: Citi KK
    Od: "Damian" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kurcze, to czuje sie pokrzywdzony. :)) Zadeklarowalem 6k netto, limit
    > dostalem 6k, pani stwierdzila, ze gdybym chcial wiekszy, potrzebne bedzie
    > w jakiejs formie potwierdzenie uzyskiwania dochodow.

    jezeli tylko zadeklarowales a nie potwierdziles to i tak duzo dali
    mi kilka lat temu dali 150% potwierdzonych przez kadry zarobkow, obecnie
    jest to juz ponad 200% (bez dodatkowych dokumentow- citi samo podnosi limit
    raz w roku ale tylko dotyczy to karty glownej)
    ale mowie o visie, bo mastercard citi (wcisneli mi w jakies promocji) a juz
    limit tylko 100% i nie jest podnoszony ale może dlatego, że nie uzywam

    ale to nie przebije w mojej historii pko bp, gdy obciążeniową wypukłą dali
    mi w 1998r. z limitem 12tys, a ja bylem studentem dziennym, ktory jeszcze
    nie zaczal pracowac :) widocznie dobrze sie prowadzilem ;)