  • Data: 2009-09-14 21:11:27
    Temat: Re: Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    darnok pisze:
    > Czy ktos wiec co dalej z karta kredytowa Citi BP.
    > Od jutra rusza nowy program Payback.
    > tutaj troche szczegolow.
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=15939

    Zapewne tzw "dupa blada". Również otrzymałem takiego szablonowego maila
    jak kolega poniżej, w odpowiedzi na zapytanie.
    Zgodnie z nowym regulaminem BP Payback (kto ma głowę ten znajdzie przy
    pomocy google a jak nie to pewnie się pojawi na stronie jakoś pojutrze
    :) ) BP Partnerclub zakończy działanie w grudniu przyszłego roku.

    Użytkownicy Citi BP staną się więc outsiderami skazanymi na wymarcie ;)))

    A tak poważnie- jeśli Citi nie przyłączy się do Paybacka to przestanie
    to mieć jakikolwiek sens i z karty trzeba będzie zrezygnować (i tak
    pewnie zrobi mnóstwo ludzi).

    --
    Michał