    Date: Wed, 10 Nov 2010 08:45:12 +0100
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi KK, okres rozliczeniowy.

    Olgierd pisze:

    > Tak.

    No patrzcie, a ode mnie zażądali. :-)
    Najpierw stwierdzili, że mam donieść zaświadczenie, więc doniosłem, ale
    uznali że jest podpisane przez osobę nieupoważnioną. Nie udało mi się
    jednak dowiedzieć kogo uważają za osobę upoważnioną (a było podpisane
    przez 1-osobowego prokurenta, figurującego w KRS). Dostarczyłem więc im
    drugie zaświadczenie, podpisane przez Prezesa Zarządu. Uznałem, że kto
    jak kto, ale Prezes to chyba jest upoważniony. Tyle, że drugie
    zaświadczenie zgubili... Jak kiedyś będzie mi się chciało, to dostarczę
    im trzecie. Ale chwilowo nie mam czasu się tym zająć...

    Normalnie jak nie w Citi... :-)

    --
    MiCHA