eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti KantorRe: Citi Kantor
  • X-Received: by 2002:a25:1685:: with SMTP id 127mr21082007ybw.64.1600106874105; Mon,
    14 Sep 2020 11:07:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:1685:: with SMTP id 127mr21082007ybw.64.1600106874105; Mon,
    14 Sep 2020 11:07:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postn
    ews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 14 Sep 2020 11:07:53 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=94.203.254.98;
    posting-account=oqW16goAAADiRSNhW2jIUM6mOVgXZAUo
    NNTP-Posting-Host: 94.203.254.98
    References: <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    <8...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Citi Kantor
    From: Stiwi <s...@h...com>
    Injection-Date: Mon, 14 Sep 2020 18:07:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2558
    X-Received-Body-CRC: 4084342331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652992
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, September 14, 2020 at 10:03:29 PM UTC+4, Dawid Rutkowski wrote:
    > A działa już wymienianie?
    > Bo na razie to citi jest najlepszy tylko teoretycznie.

    Teoretycznie działa, próbowałem dla pary EUR/USD i działa, ale EUR/PLN nie mogę nic
    wymienić bo system mówi że nie mam rachunku w PLN:

    "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące braku możliwości wymiany waluty za
    pośrednictwem usługi Citi Kantor z przykrością informuję, że odnotowujemy losowe
    nieprawidłowości w działaniu serwisu bankowości elektronicznej we wskazanym zakresie.
    Problem jest zgłoszony do analizy technologicznej."

    W Citi Kantor jak klikam portfel walutowy, to widzę rachunki walutowe, ale nie PLN...
    PLN mam saldo zerowe jako jedynego z rachunków i może dlatego go nie pokazuje w Citi
    Kantor. Myślałem, że z mBank ekspres eliksir spróbuje, ale chyba Citi tego nie
    obsługuje, skoro nie pokazuje mi się taka opcja w mBanku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1