  • Data: 2010-07-02 13:12:47
    Temat: Re: Citi Payback
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" i0kmrd$6kb$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > To jak się doczekasz, napisz zwięźle na grupie jak to obecnie wygląda.

    Pewnie dziś zaproponuję w Mille likwidacje karty (która przeniosłem do Multi)
    i otworzenie nowej w miejsce przenosonej z mBanku lub nowej w ogóle. :) Mam
    nadzieję, że problem niemożliwości ustawienia limitów zostanie rozwiązany
    poprzez zmniejszenie ogólnego limitu karty.

    > 30 czerwca bowiem złożyłem dyspozycje nieodnawiania dwóch kart BPH (stare warunki)
    i podstępnie nadmieniłem, że może bym się
    > skusił na jakieś karty z nowej oferty, na co pani z wdziękiem stwierdziła, że
    będzie się to wiązało z oceną zdolności kredytowej,
    > a ona wie jak to u mnie wygląda. Perliście się zaśmiała no i zobaczymy czy coś
    wymyśli czy nic pod tą obecną GEMBo-kulturą
    > bankowości.

    A jak wygląda? Nie spłacasz? Ukrywasz się?
    Zmieniasz nazwisko, osobowość, płeć i wygląd? ;)

    IMO -- jeśli spłacasz na czas, to znaczy, że masz zdolność.
    Bo takiego zdolniachy, który bez zdolności spłacania spłaca -- trudno znaleźć. :)
    (to tylko Bóg potrafi czynić cuda bez cudów) ;)

    > Na plus, nie było w ogóle mowy o jakimś oddawaniu kart czy ich zastrzeganiu. Karty
    normalnie będą działać jeszcze przez pełne dwa

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Czy ktoś miał kiedyś w wazonie lilię wodną? Wiem, że jest pod
    ochroną, ale pytam. :) Moja nie chce otworzyć się po tym, jak
    się zamknęła na nockę... Nawet wyniesienie na balkon nie nakłoniło jej...
    Czyżbym miał (: już nigdy :) nie zobaczyć jej otwartej? :) Taki Tolibowski
    to rwał i rwał... W bieluteńkim ,,kombinezonie''... ;) A ja z kajaka... ;)