  • Data: 2010-07-06 19:53:25
    Temat: Re: Citi Payback
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:i0s1mu$co$1@inews.gazeta.pl...

    > Może rozglądnij się za kartami z cashback, ale to raczej nie w Citi.

    Ale CitiPlus to była dla mnie własnie karta z cashbackiem 0,5%
    Tyle, że jednostką monetarną punkty 5Plus
    Obrót 10kPLN dawał 2000 pkt 5Plus cztyli doładowanie Simplusa za 50zł
    Jak się doliczy drobne dodatki rzędu 900pkt rocznie (za PZ i
    "rocznice") to nawet lepiej wychodziło niż 0,5%
    No ale minęło.

    Sławek