  • Data: 2009-05-17 22:33:37
    Temat: Re: [Citi]Personalizacja KK
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Ale zdjecie na nowej karcie z chipem jest rozmiarow mikroskopijnych...
    > mnie wiecej rozmiaru chipa... ja chyba poprosze o karte bez zdjecia...

    Jak wejdą chipy to ja z Citi zrezygnuje (za powód podam właśnie chip)
    chyba, że mi zostawią autoryzację podpisem.

    Kiedy nadejdą już te ponure czasy, iż wszystkie karty będą chipowe i
    autoryzowane pinem to najpewniej jedyną moją KK będzie KK Multibanku, bo
    tam samodzielnie można ustawić limity na wszystko (wypłatę gotówki,
    płatności bezgotówkowe, płatności internetowe - to tylko przez
    konsultanta), w dodatku podgląd rachunku jest rewelacyjny. Cała reszta
    wtedy idzie do kosza (chyba, że coś się do tego czasu zmieni).

    --
    Mithos