  • 1. Data: 2009-05-17 18:44:48
    Temat: [Citi]Personalizacja KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Posiadam KK Citi bez zdjęcia oraz bez podpisu na froncie karty.
    Chciałbym mieć taka ze zdjęciem i z podpisem. W jaki najłatwiejszy
    sposób tego dokonać (obawiam się, że znając Citi to trzeba będzie starą
    kartę zamknąć i wyrobić nową) ? Na partyline zadzwonię dopiero jutro ale
    może ktoś przerabiał ww. przypadek ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-05-17 18:57:48
    Temat: Re: [Citi]Personalizacja KK
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-17, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > sposób tego dokonać (obawiam się, że znając Citi to trzeba będzie starą
    > kartę zamknąć i wyrobić nową) ? Na partyline zadzwonię dopiero jutro ale

    IMHO wyślą nową bez zamykania starej. Żona dostała (OIDP) kartę bez zdjęcia,
    a potem dosłali kartę ze zdjęciem. Ten sam numer i data ważności. Jedyna
    różnica to taka, że to była karta dodatkowa, a nie główna, ale nie sądzę
    by to coś zmieniało.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-05-17 18:58:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 17 May 2009 20:44:48 +0200, Mithos napisał(a):

    > (obawiam się, że znając Citi to trzeba będzie starą kartę zamknąć
    > i wyrobić nową)

    Kompletnie nie znasz Citi. Składasz w każdym oddziale podpisany
    formularz, dołączasz zdjęcie z peselem na odwrocie i za 10 dni przychodzi
    nowa karta -- z tymi samymi numerkami.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 4. Data: 2009-05-17 19:39:56
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Kompletnie nie znasz Citi. Składasz w każdym oddziale podpisany
    > formularz, dołączasz zdjęcie z peselem na odwrocie i za 10 dni przychodzi
    > nowa karta -- z tymi samymi numerkami.

    Można też oczywiście wysłać pocztą, po rozmowie z konsultantem. Citi za
    zmianę nie kasuje nawet grosza.

  • 5. Data: 2009-05-17 20:03:32
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    mx pisze:

    > Można też oczywiście wysłać pocztą, po rozmowie z konsultantem. Citi za
    > zmianę nie kasuje nawet grosza.

    To potrzebny jest fomularz?
    Ja OIDP wysłałem samo zdjęcie i zadzwoniłem.

  • 6. Data: 2009-05-17 20:05:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 17 May 2009 22:03:32 +0200, ruf10 napisał(a):

    > To potrzebny jest fomularz?
    > Ja OIDP wysłałem samo zdjęcie i zadzwoniłem.

    Drzewiej tak się dało, od jakiegoś czasu jest nowa procedura, która
    obejmuje formularz.

  • 7. Data: 2009-05-17 20:05:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Kompletnie nie znasz Citi. Składasz w każdym oddziale podpisany
    > formularz, dołączasz zdjęcie z peselem na odwrocie i za 10 dni przychodzi
    > nowa karta -- z tymi samymi numerkami.

    To rewelacja. Dokładnie tak chciałem aby było.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-05-17 21:38:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gupqnt$olq$2@news.onet.pl...

    > To rewelacja. Dokładnie tak chciałem aby było.

    Ale zdjecie na nowej karcie z chipem jest rozmiarow mikroskopijnych... mnie
    wiecej rozmiaru chipa... ja chyba poprosze o karte bez zdjecia...

    MK

  • 9. Data: 2009-05-17 22:33:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Ale zdjecie na nowej karcie z chipem jest rozmiarow mikroskopijnych...
    > mnie wiecej rozmiaru chipa... ja chyba poprosze o karte bez zdjecia...

    Jak wejdą chipy to ja z Citi zrezygnuje (za powód podam właśnie chip)
    chyba, że mi zostawią autoryzację podpisem.

    Kiedy nadejdą już te ponure czasy, iż wszystkie karty będą chipowe i
    autoryzowane pinem to najpewniej jedyną moją KK będzie KK Multibanku, bo
    tam samodzielnie można ustawić limity na wszystko (wypłatę gotówki,
    płatności bezgotówkowe, płatności internetowe - to tylko przez
    konsultanta), w dodatku podgląd rachunku jest rewelacyjny. Cała reszta
    wtedy idzie do kosza (chyba, że coś się do tego czasu zmieni).

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-05-17 22:42:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:guq3d5$gkq$1@news.onet.pl...

    > Jak wejdą chipy to ja z Citi zrezygnuje (za powód podam właśnie chip)
    > chyba, że mi zostawią autoryzację podpisem.

    Od 1 maja karty Citi sa wydawane z chipami... Ja taka mam juz od ponad
    tygodnia :).

    MK