eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokRe: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Data: 2009-07-06 20:04:49
    Temat: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h2tdhi$nqe$1@nask.amsnet.pl...


    > W sumie w placówce Citi byłem chyba ze dwa razy - donosząc zdjęcie
    > i zlecając spłatę poleceniem zapłaty - odniosłem identyczne wrażenie
    > jak Ty, zupełnie brak zainteresowania i brak procedur czy systemu
    > komputerowego. Przyjeli wniosek na kartce A4 i mieli go wysłać.
    > Wrocław ul. Teatralna.


    poznań, św. marcin, przed +/- rokiem:

    kolejka, jeden facet obsługuje za ladą wysoką, żeby mu nikt nie sypnął
    chyba.
    do kolejki co jakiś czas podchodzi inny facet z obsługi i obcesowo
    wykrzykuje: "co Pan/Pani chciał/chciała?"
    wyjątkowo zniechęcające, dodatkowo ten 'krzykacz' nic nie załatwia, bo po
    opisaniu problemu przez petenta każdemu powtarza "musi Pan/Pani czekać do
    kasy/okienka". sytuacja powtarza się z każdym klientem, odgrzewana jest co
    kilka/kilkanaście minut.


    K>N>S>


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1