  • Data: 2012-12-08 10:18:20
    Temat: Re: Citi -- aplikacja mobilna
    Od: MK <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Dec 2012 18:46:38 +0100, gral <n...@e...pl> wrote:

    > a jak zmieniles kwote? jak ja zeskanuje fakture to mam kwote wpisana i
    > nie moge jej zmienic...
    > no chyba ze... zaplaciles 12 razy jedna fakture? :)

    Mozna wygenerowac kod np poprzez strone http://www.qr-code-generator.com/
    typ kodu text kod jest generowany wg nastepujacego szablonu

    NIP - 10 CYFR
    PL - KOD KRAJU IBAN
    NRB - NUMER RACHUNKU 26 CYFR
    KWOTA - 9 CYFR - WPISUJE SIE W GROSZACH POPRZEDZAMY ZERAMI
    NAZWA - NAZWA ODBIORCY
    TEXT1 - PIERWSZA LINIA TYTULU PRZELEWU
    TEXT2 - DRUGA LINIA TYTULU PRZELEWU
    TEXT3 - TRZECIA LINIA TYTULU PRZELEWU
    PLN - WALUTA

    (TEXT2, TEXT2, PLN sa opcjonalne)

    Hehe... kto pierwszy znajdzie dodatkowych odbiorcow, ktorym mozemy placic
    fotokasa? Mi np. RWE nie zadzialalo, byla informacja, ze ten odbiorca nie
    jest obslugiwany...

    MK