    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - blokada www po zastrzezeniu karty
    Date: Tue, 16 Dec 2008 00:20:51 +0100

    In news:gi6kub$f37$1@jaszczomp.tahoe.pl, *Wemif* wrote:
    > KK Citi. Zgubiłem kartę więc zastrzegłem. Jakie było moje zdziwienie,
    > gdy przy próbie dostępu przez www do karty po zastrzeżeniu, pojawiła
    > mi się prośba o podanie numeru nowej karty (której jeszcze nie mam),
    > bez możliwości zalogowania dotychczasowym loginem i hasłem. Czy to
    > normalne? Nie mogę np. wykonać przez www przelewu z karty ani
    > sprawdzić historii. Moim zdaniem zastrzeżenie karty nie powinno mieć
    > związku
    > z zalogowaniem przez WWW (nie loguje się przecież pinem, ani numerem
    > karty).

    Ale nr karty jest powiazany z logowaniem.
    Tez tak mialem.
    Idz do citi otworz darmowe konto oszczednosciowe, dostaniesz karte do
    logowania.
    I na nia sie loguj a nie na KK.
    Tylko ze jak zastrzezesz karte a nowej nie aktywujesz to tak czy siak
    przelewu z KK nie wykonasz, nawet jak bedzies sie logowal przez karte do
    logowania...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."