  • Data: 2007-04-23 17:38:41
    Temat: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Da się przenieść KK do Citi, bez zbędnych problemów?

    > Pod pojęciem "bez zbędnych problemów" rozumiem:
    > - na podstawie wyciągów z poprzedniej karty i jej likwidacji i ew.
    > sprawdzenia w BIK,
    nie jest to wymagane, czy sprawdzaja w BIK - nie wiem

    > - bez przedstawiania zaświadczeń o zarobkach/zatrudnieniu etc.
    dostalem karte z limitem 3000zl a kobia 10 000zl bez zaswiadczenia o
    zatrudnieniu

    > - bez konieczności podawania danych pracodawcy we wniosku.
    nie, musisz wypelnic oswiadczenie/wniosek, w moim przypadku nie
    dzwonili/nie sprawdzali czy podalem prawdziwe dane...

    analityk decyduje czy musisz przedstawic zaswiadczenie czy nie

    --
    pozdr.
    RobertS