eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - brak opłaty za odnowienie kartyRe: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <85vzsrhfu39o$.mddkbux8ue41$.dlg@40tude.net> <f0iobb$6fn$1@news.onet.pl>
    <f0iokj$55p$4@node4.news.atman.pl>
    <1...@b...googlegroups.com>
    Date: Mon, 23 Apr 2007 22:16:55 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.87.3
    X-Trace: news.home.net.pl 1177359418 81.210.87.3 (23 Apr 2007 22:16:58 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 15
    X-Authenticated-User: mmokrzycki.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:413137
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Apr 2007 11:08:11 -0700, k...@g...pl wrote:

    > Możliwość interwencji, jeżeli punkt
    > handlowy odmawia udzielenia rabatu. BPH czy Rajfi zastrzegają sobie,
    > że nie odpowiadają za nieudzielenie rabatu przez punkt handlowy.

    Na stronach Citi jest zapis: "Bank nie odpowiada za ewentualna odmowę
    przyznania zniżek przez wymienione sklepy i punkty usługowe oraz wycofanie
    się punktu Programu Rabatowego." Jednak jak widać dla banku ważniejsze jest
    zadowolenie klienta :-).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki
    http://amnezja.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1