eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti infoliniaRe: Citi infolinia
  • X-Received: by 2002:a25:4ce:: with SMTP id 197mr6954963ybe.462.1615904193276; Tue, 16
    Mar 2021 07:16:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:4ce:: with SMTP id 197mr6954963ybe.462.1615904193276; Tue, 16
    Mar 2021 07:16:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!news.mix
    min.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google
    .com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 16 Mar 2021 07:16:33 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <6050bb1e$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <x...@4...net>
    <9by7rzwrmsd$.dlg@emil.not.valid>
    <q...@4...net>
    <y...@e...not.valid>
    <6050ae18$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <6050bb1e$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Citi infolinia
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 16 Mar 2021 14:16:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 34
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:655862
    [ ukryj nagłówki ]

    wtorek, 16 marca 2021 o 15:05:20 UTC+1 Liwiusz napisał(a):
    > W dniu 2021-03-16 o 14:09, J.F. pisze:
    > >>> A jak znalazles ?
    > >>> Przez google sie nie liczy.
    > >
    > >> Niby dlaczego
    > >
    > > Bo podstawowa funkcja banku internetowego jest infolinia - i powinien
    > > podac na poczatku.
    > > A nie podanie swiadczy o stosunku do klienta.
    > Podstawową funkcją banku internetowego jest system internetowy. A w Citi
    > infolinia jest akurat płatna (tj. comiesięczna opłata za możliwość
    > korzystania z niej). Myślę, że kto ma ją wykupioną, ten numer zna.

    Ja wykupionej nie mam, ale mam zapisany numer w telefonie - bo infolinia jest płatna
    tylko dla czynności, które można zrobić "przez internet" - a nie wszystkie można.
    No i pomyśl sobie o jeszcze jednej ważnej funkcji infolinii - zastrzeżeniu karty.
    Na ich stronie "kontakt" numer do zastrzegania kart jest tylko dla "przedsiębiorstwa
    i korporacje".
    Choć z drugiej strony jak ktoś będzie chciał zastrzec kartę, to zamiast szukać w
    _internecie_ numeru infolinii, może po prostu się zalogować do ST i kartę zastrzec ;>
    Co oczywiście nie zmienia faktu, że numer powinien być podany, żeby można go było
    sobie w telefonie zapisać na wszelki wypadek (a nie szukać go wtedy, gdy coś się z
    kartą stanie).

    A jeszcze inna sprawa to to, że strona citka jest wybitnie skomplikowana i ma wiele
    wcieleń...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1