    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi -- karta kredytowa traci ważność
    Date: Sun, 16 May 2010 18:57:07 +0200

    "grzechu" 8...@j...goog
    legroups.com

    > Mojej matce ukradli kartę. Zastrzeżenie + nowy plastyk kosztowało w sumie 30
    złotych.

    : Miałem podobną sytuację. Jak usłyszałem, że mam za to zapłacić to od
    : razu złozyłem rezygnację i od razu otrzymałem propozycję nowej karty
    : za darmo.
    : Akurat Citi z tym nie robi problemu, bardzo łatwo jest uzyskać
    : zwolnienie z opłat za uzytkowni czy wydanie nowej.

    Łatwo, ale ona zapłaciła. IMO powinna była zapytać, czy to za free,
    powinna była mieć kilka innych w zanadrzu itd... Tak oto brak informacji
    i brak innych kart doprowadził do powstania straty. Na szczęście teraz
    są szanse na odzyskanie poniesionych kosztów za sprawą karty dodatkowej,
    za którą ma być 75 złotych... Karty są, formularze odesłane do Citi,
    zostaje aktywowanie, zapłacenie i odebranie 75 złotych... Jeszcze
    gdyby tak matkę namówić na Alior... :) No nic -- po atakach
    DD (ducha duszności) ;) rozumiem tych, którym się nie chce
    czegoś robić. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'