eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowanaRe: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zreal
  • Data: 2008-06-20 23:37:41
    Temat: Re: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zreal
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g3gje4$d5r$1@inews.gazeta.pl...
    > ellukes <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    [ciach]
    > Wszystko się udało, karta przyszła, tydzień później zadzwoniła do mnie
    > Pani z
    > działu kontroli jakości i zapytała, czy otrzymałem w oddziale 2 butelki
    > wina
    > jako bonus do wniosku. Odparłem zgodnie z prawdą, że nie i miła Pani
    > zapewniła
    > mnie, że wino dojedzie kurierem. Oczywiście nigdy nie przyszło.

    To miałeś większego pecha niż ja... Do mnie doszło - kurierem - i to do
    Londynu. Niestety bez panienki ;)

    > W zeszłym miesiącu przeszedłem na wyciągi elektroniczne, ale niestety od
    > tygodnia nie mogę ich sprawdzić, bo CITI nie może jakoś dosłac SMSem hasła
    > rozkodowującego pdfa... itd itp...

    Kiedyś te wszystkie wyciągi online otwierało się jednym uniwersalnym hasłem
    (nie powiem jakim, zgadnijcie ;).
    Odkąd przysłali mi powyższą butelkę wina, pozostały tylko hasła ustawione
    przez użytkownika
    (Właśnie, nie udało Ci się ustawić własnego hasła online?)
    W razie czego - jest w sieci parę programów do łamania haseł w pdf'ach...
    No i PDF bez hasła można ściągnąć z Citbank Online!

    k.