    From: Sierp <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - kredyt mieszkaniowy - opinie
    Date: Thu, 24 Jul 2008 20:13:49 +0200

    Marcin pisze:

    > Taki standardowe reczy
    > Jaka marze przy jakim wkladzie wlasnym proponuja.
    > I jakie dodatkowe koszty trzeba poniesc poza odsetkami.
    >
    > I ile trwalo zalatwianie kredytu? (dom czy mieszkanie)
    >
    > I jak odczucia, co jest plusem a co minusem.

    ja refinansowalem u nich kredyt, wiec na czesc pytan nie odpowiem
    nie pamietam jakie dokladnie oprocentowanie, ale lepsze niz u konkurencji
    jakie znalazlem i lepsze niz to co mi proponowali doradcy finansowi.

    kosztow nie musialem ponosic zadnych poza wykresleniem poprzedniej
    hipoteki - nowa wpisuja na swoj koszt

    trwalo krotko choc dluzej niz obiecywali :)

    odczucia.. dobre, choc raz mialem zgrzyt - dostalem pismo ze nie
    dostarczylem jakiegostam dokumentu poswiadczajacego splate poprzedniego
    kredytu w innym banku - okazalo sie, ze podpieli to w jakiejs innej
    zakladce i doradca nie znalazl informacji. Co mi sie podoba... moge
    spokojnie zostawic dokumenty ktore mam doniesc w dowolnym oddziale i
    oni to przesla gdzie trzeba. Jak sie okazalo, ze musze niektore dokumenty
    podpisac to nie bylo problemu aby przyslali mi je kurierem abym mogl
    spokojnie przeczytac i tylko doniesc podpisane (musialy byc podpisane
    w obecnosci banku). Tak samo kiedy musialem dostarczyc dokument a okazalo
    sie, ze nie dam rady przed 17 (do tej byl oddzial gdzie ralem kredyt),
    przyslano po dokument kuriera

    Sierp