  • Data: 2012-03-28 15:26:41
    Temat: Re: Citi limity, walutowe EUR
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Poniewaz otrzymalem odpowiedzi od Citi, wiecmoze innym sie przyda:

    > 1. Czy dzienny limit transakcji 25k (50k) dla transakcji zlecanych online moze byc
    zwiekszony, czy tez jedynym sposobem wyslania przelewu np. SEPA w EUR na kwote wyzsza
    niz limit, jest wizyta w banku?

    Maksymalne limity transakcji w bankowosci elektronicznej nie moga byc
    zmienione. Wiekszego przelewu mozna dokonac za pomoca CitiPhone lub w
    oddziale.

    > 2. Jaki jest dzienny limit transakcji karta debetowa w punktach sprzedazy (wyplaty
    z bankomatu sa ladnie opisanie w TOiP) i czy moze byc zwiekszany lub autoryzowany na
    telefon (np tak jak w WBK)?

    Podobno do wysokosci salda rachunku, a limity mozna ustalac samemu w
    bankowosci elektronicznej jak i CitiPhone.

    > 3. Czy dzienny limit transakcji karta debetowa w internecie (5k) moze byc
    zwiekszony lub autoryzowany via CitiPhone w razie potrzeby?

    Co ciekawe nie moze byc autoryzowana wyzsza kwota transakcji. Dziwne,
    gdyz wydaje mi sie ze 5k PLN to stosunkowo niski limit. Moze byc
    czasem problem z kupnem kilku biletow lotniczych lub zaplaceniem za
    hotel przez internet.

    > 4. Jesli podlacze karte do rachunku w EUR, to z tego co rozumiem zakupy w sklepach
    i wyplaty w bankomatach zostana rozliczone 1:1 jesli transakcja rowniez jest w EUR.
    Co jesli podlaczona karta do rachunku w EUR zaplace np w GBP? Czy nastapi
    bezposrednie przewalutowanie GBP -> EUR?

    Bezposrednio z EUR na GBP.

    Pzdr,
    Stiwi