eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - opłata za korzystanie z serwisu CitiphoneRe: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Date: Fri, 31 Oct 2014 08:06:01 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <X...@a...home>
    References: <2...@g...com>
    <m2ss4i$jdl$1@mx1.internetia.pl> <m2tvsa$ui6$1@node2.news.atman.pl>
    <m2u4pa$7aj$1@sunflower.man.poznan.pl> <m2udm5$trs$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: w...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: 83-238-226-94.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1414742761 31852 83.238.226.94 (31 Oct 2014 08:06:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Oct 2014 08:06:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.1.c.0 (Win32)
    X-No-Archive: yes
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606672
    [ ukryj nagłówki ]

    xbartx wystukał, co następuje:

    > W dniu 30.10.2014 o 20:50, RobertS pisze:
    >
    >> w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji
    >> również będzie?
    >
    > Być może, bo nie ma co ukrywać, że to jest jedna z tych cech, którymi
    > Citi przeważa nad resztą banków u nas. No obsługa też według mnie jest
    > bardzo dobra. Z tego co pamiętam to w sumie w Citi, zawsze większość
    > rzeczy była przez partyline załatwiana, gdzie w innych bankach
    > funkcjonowały już dobrze inne kanały jak wewnętrzna poczta albo samemu
    > się coś wyklikało przez www. Może Citi też właśnie chce klientów pchnąć
    > na inne kanały wprowadzając opłatę za partyline.

    To jest zabieranie się do rzeczy od zadniej strony - bo włąśnie w innych
    bankach wsio da się wyklikać samemu a w Citi każdorazowo trzeba dzwonić na
    partyline żeby cokolwiek załatwić... a nawet jak się wyklika, to i tak
    konsultant później dzwoni =,=

    Ma to swoje plusy i minusy - Citi jest bardziej elastyczy, wiele rzeczy da
    się 'dogadać', ale litości - jak chcą odciążyć konsultantów to niech dodadzą
    funkcjonalności na stronie a nie dorzucają opłątę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1