eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - podpaduchaRe: Citi - podpaducha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - podpaducha
    Date: Thu, 26 Feb 2009 13:38:07 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <1n27k3uvxhqr6.1gabwsbnhfrff$.dlg@40tude.net>
    References: <1as0k94g5ydlo$.59j5at29dj1y.dlg@40tude.net>
    <go4g82$4sd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acpu56.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1235652002 6843 83.10.226.56 (26 Feb 2009
    12:40:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Feb 2009 12:40:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477124
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 23:11:52 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Citi ma tą zaletę, że jest przewidywalny. Sztywne czasami głupie
    > procedury ale wiadomo czego się spodziewać. Jak można przeczytać na
    > grupie, tak samo sztywno trzyma się swoich, korzystnych dla klienta
    > procedur reklamacji. Są plusy i minusy takiego podejścia.

    Ciekawe co się zmieniło, skoro miesiąc temu jeszcze oferowali mi 40
    kawałków od ręki, a teraz już nie. Pewnie za miesiąc znowu będą dzwonić z
    tą ofertą - ręce opadają.
    Stawiam na brak sprawnego przepływu informacji i zero zaangażowania ze
    strony pracowników - odwalają bezmyślnie według procedur, byle odfajkować
    sprawę

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1