eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - potwierdzanie transakcjiRe: Citi - potwierdzanie transakcji
  • Data: 2021-07-11 22:06:33
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    niedziela, 11 lipca 2021 o 21:27:21 UTC+2 Imka napisał(a):

    > Ale do rzeczy: podałam numer karty, przyszedł SMS z linkiem.
    > https://citi.me/xyz#xyz/xyz-xyz/12345678912345678912
    3456789
    > Przepisałam.
    > Wyświetliło się, że przyjdzie drugi SMS z kodem, mam podać sześć
    > ostatnich cyfr. Przyszło coś w stylu "xx99x9-123456", podałam, płatność
    > przeszła.
    >
    > Czyli na upartego da się - ale nie będę się dalej upierać ;)

    Fajne to, może jutro spróbuję.
    A po przepisaniu tego pierwszego linku trzeba był się logować?
    Ten drugi SMS zawierał tylko te 13 znaków?

    > "Przepraszamy Wystąpiły problemy techniczne. Prosimy zainicjuj płatność
    > ponownie na stronie sklepu. W przypadku problemów skontaktuj się z
    > CitiPhone(R) 22 692 24 84"
    >
    > Status transakcji u pośrednika: Zrealizowana. Obciążenie na karcie w
    > oczekujących.
    >
    > Chyba sami nie wierzyli, że ktoś przepisze tego linka :D
    > Citi przebija sam siebie na każdym kroku :D

    Nono, to się można napłacić...
    "Te, komputer, angielska wóda!"
    Ostatnio tak miałem z pizzą - zamówiłem przez tzw. internet, a tu za chwilę dzwoni
    telefon i pani mi mówi, że zaraz dostanę info o kłopocie z zamówieniem, ale mam się
    nie przejmować bo pizza będzie.
    Rzeczywiście, zaraz na takim "odświeżaczu" na karcie w przeglądarce pokazało się
    "zamów jeszcze raz", przyszedł też mail.
    A pizza przyjechała i to dokładnie w czasie podanym w pierwotnym zamówieniu - choć
    potem zdziwiła mnie naklejka na pudełku, że przyjechała nie z lokalu, który widzę z
    okna, a z tego 2km dalej.
    Ciekawe, czy pani musiała dzwonić do każdego, kto u nich przez net zamawiał, czy
    tylko ten lokal najbliżej mnie miał kłopot?
    I co by było, gdybym tak pozamawiał kilka razy, a płatność przy odbiorze?

    > Zauważyłam jeszcze jedno. Pierwszy z SMSów od citka zawierał na końcu
    > uwagę: "NIKOMU nieudostępniaj!"

    No, może to było "&nbsp;", tylko jakiś głuptasek ze sztabu dywizji nie wiedział, że
    to w SMS nie działa?

    > mBank u siebie uraczył mnie komunikatem"
    > "Jeśli przytrafi Ci się taka sytuacja, poinformuj Nas o tym."

    A to akurat kwintesencja mBąka.
    Brakuje jeszcze tylko "xD" - ale wszystko przed nami ;>

    > Do tej pory jak trafiałam na błędy ortograficzne czy gramatyczne, to
    > byłam pewna, że info pochodzi od oszustów.

    O, masz jakieś fajne historie tego typu?

    > Teraz takie błędy zaczynają robić banki... strach się bać.

    Wszystko równa w dół - skoro 2900/mc to klasa średnia...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1