eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - rocznica :(Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
    Date: Thu, 24 Jul 2008 22:46:04 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 38
    Message-ID: <g6apmb$4ot$1@opal.icpnet.pl>
    References: <5...@a...googlegroups.com>
    <g69ckt$p09$1@inews.gazeta.pl> <g69pp9$2bvi$1@opal.icpnet.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: c66-251.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1216932363 4893 62.21.66.251 (24 Jul 2008 20:46:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jul 2008 20:46:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Antivirus: avast! (VPS 080724-1, 2008-07-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451678
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1wzkb7k3ys2ix.19ll880zcykkf.dlg@40tude.net...


    >> w mojej opinii legendarne i chwalone utrzymywanie klienta rezygnującego w
    >> citi
    >> to nieprawda, mit i fikcja.

    > Gdybyś zechciał czytać uważniej to zauważyłbyś, że legendarne i chwalone
    > było znoszenie opłat za użytkowanie kart. Natomiast podwyższanie limitu
    > karty zazwyczaj odbywało się losowo w kontekście kwoty jak i terminu, nie
    > pozostając w żadnej korelacji z wnioskami/prośbami/groźbami klienta.


    nie bądź złośliwy, zupełnie niepotrzebne są wtręty o poświęcaniu większej uwagi
    czytaniu.

    zauważ, że nie piszę tylko o znoszeniu opłat, ale w ogóle o lekceważeniu
    klienta. o lekceważącym podejściu do osoby generującej zysk dla banku (mały
    limit karty, 35000 obrotu w 10 mcy). o umawianiu się na rozmowę, która nigdy nie
    następuje. o tym, że bank obiecuje poinformować o podjętej decyzji, i tego nie
    robi - niezależnie jaka by to była decyzja, nawet odmowna, albo nawet gdyby
    zmniejszyli mi limit, to wypadałoby zadzwonić i powiedzieć "dzwonię zgodnie z
    danym słowem i informuję o decyzji..."

    a więc nie skarżę się na nie podniesiony limit, ale na to, że pracownik obiecuje
    poinformować o podjętej decyzji, a później nie informuje.

    skarżę się także na podane już podczas pierwszej rozmowy zapewnienie "wyślemy
    złote karty" - karty nie dotarły, najprawdopodobniej nikt nic nie zrobił, by to
    zapewnienie spełnić. to jest niepoważne.


    K>N>S>




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1