  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Date: Fri, 27 Jul 2007 08:15:17 +0200

    > Spotkalo mnie dzisiaj cos co mna wstrzasnelo. Jestem uzytkownikiem KK
    > w citku od jakiegos czasu i nie mialem zadnych zastrzezen, az do
    > dzisiaj...

    OK, stało się...ktoś czegoś niedopilnował i jest mały problem.

    Skoro bank twierdzi, że kasa zostanie automatycznie przeksięgowana to
    poczekaj kilka dni aż zostanie to przeprowadzone. Wtedy zadzwoń i zgłoś
    reklamację dokładnie opisując co się stało. Najlepiej pisemnie wysyłając
    list na Goleszowską.

    Pracownik infolinii nie ma prawa odmówić przyjęcia reklamacji. Tez miałem
    taką sytuację, pani twierdziła, że reklamacja nie jest zasadna, a ja że
    jest. W końcu ona tylko ją przyjmuje, a od rozpatrywania jest ktoś inny.

    Na pewno wszystko się dobrze skończy ;-)

    pozdr.
    RobertS