  • Data: 2007-07-27 09:29:04
    Temat: Re: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:f8cc3f$44u$1@inews.gazeta.pl...

    > O, to tak jak i u mnie. Przy czym u mnie jest to normalny "nadruk", a nie
    > "stempel".

    Pod podpisem - nadruk, stempel - na wydrukowanym skanie widac, ze inna czcionka
    niz tekst umowy.

    Zareklamowalem citiphone, wyjezdzam na urlop. Jak nie bedzie pisma jak wroce,
    ponowie reklamacje pisemnie zalaczajac kopie regulaminu promocji, ktora sobie
    wydrukowalem.

    jak nie pomoze - no coz, to bedzie roczna przygoda z karta citi - dowiem sie,
    liedy wypowiadac, zeby nie placic za przedluzona karte na nast. rok.