  • Data: 2007-07-27 21:06:17
    Temat: Re: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Od: "Marcin Kłos" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Cos pokreciles. Nowy numer rachuku jest na wyciagu, a razem w jego wyslaniem
    > jest wysylany sms o tym, zeby pamietac o zmianie rachunku. Tak bylo w moim
    > przypadku.

    No nie zupelnie bo wyciag byl wystawiony przed aktywacja nowej karty, a termin
    platnosci wypadal juz po. Tak wiec numer na wyciagu byl jaki byl i na ten
    numer przelalem kase, ale w tym czasie ten numer juz nie byl powiazany z moja
    karta...

    W to, ze kasa nie ginie nie watpie ani przez chwile, ale fakt ze bank ma ta
    kase, a mnie traktuje jak dluznika i w dodatku nie chce przyjac mojej
    reklamacji, ze o rozpatrywaniu nie wspomne jest nie fair i moim zdaniem jest
    to lamanie prawa....

    BTW. Sprawa juz rozwiazala, ale tylko czesciowo... kasa sie znalazla, zostala
    prawidlowo zaksiegowana, bank laskawie wycofal oplaty, ale nie odsetki... w
    citiphone powiedzieli mi ze odsetki mozna reklamowac tylko na pismie zlozonym
    w oddziale... zgroza... nie chce mi sie poprostu wierzyc w to co slysze...

    Marcin