  • Data: 2009-11-27 10:09:34
    Temat: Re: Citi się stacza...
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > No i właśnie też mi się tak wydawało.
    > Nb. faktycznie też jakiś czas temu przeglądałem ceny kart RFID i wydało
    > mi się, że przy niewielkich zamówieniach to jest kilka złotych (z
    > wdrożeniem bodajże).

    a jakie ma znaczenie ile kosztuje kazdy skladnik karty osobno
    ("blaszka",plastik, personalizacja, wysyłka itp) skoro dla banku koncowy
    koszt wynosi wlasnie te kilka euro - banki na ogół same nie robia kart EMV
    tyllko robią to wyspecjalizowane w tym kierunku firmy zew (gemalto, fdp,
    elkart, giesecke itd) i to one dyktują ceny, znacznie wyzsze niz przy
    kartach magstripe. To tak jakbys cene obiadu w knajpie rozpatrywal przez
    pryzmat ceny skupu zywca czy ziemniakow na gieldzie w broniszach