  • 1. Data: 2009-11-25 16:41:31
    Temat: Citi się stacza...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Po tym jak Citi zaczęło wydawać kredytówki z chipem i "ficzerem" pt. "nie
    można zablokować transakcji gotówkowych" myślałem że niżej nie upadną...

    Ale jednak mogli ;)
    Wczoraj przyszedł do mnie list (papierowy) z Citi. Myślałem że jakiś spam -
    ale jednak nie, informacja o zmianach w regulaminie.
    Oprócz informacji o tym, że pojawia się Motokarta Payback, jest też o
    zmianach w TOiP - konkretniej o wprowadzeniu opłaty za wydanie nowej karty
    na wniosek klienta i za przekroczenie limitu kredytowego :)

    Cóż, a jeszcze niedawno ich chwaliłem że gdy karta pękła na pasku
    magnetycznym to po prostu przysłali nową bez ceregieli... Jak widać
    panicznie łapią się wszystkiego co się da :(

    BTW, czy ktoś może mi wyjaśnić jakie są różnice między milami statusowymi i
    promocyjnymi w M&M? Konkretniej - czy są różnice przy ich wydatkowaniu, np.
    że przeloty się kupuje tylko za statusowe? Grzebałem po stronach M&M ale na
    to pytanie odpowiedzi brak :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-11-25 19:03:48
    Temat: Re: Citi się stacza...
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > że przeloty się kupuje tylko za statusowe? Grzebałem po stronach M&M ale na

    mile promocyjne sluza do zakupow przelotow.
    mile statusowe sluza tylko do tego ze zbiera sie je zeby przeskoczyc do
    wyzszego statusu - stad ich krotka waznosc (w ramach roku kalendarzowego).
    Jesli nie liczysz na to ze w rok wylatasz te ok 32 tys mil statusowych
    (albo wiecej) to w ogole na nie (mile statusowe) nie patrz.

    Tylko te promocyjne sie licza jesli chcesz je "wydac".

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-11-25 19:29:11
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Cóż, a jeszcze niedawno ich chwaliłem że gdy karta pękła na pasku
    > magnetycznym to po prostu przysłali nową bez ceregieli... Jak widać
    > panicznie łapią się wszystkiego co się da :(

    coż, karta z paskiem kosztuje kilkanaście centów, a z chipem kilka eur

  • 4. Data: 2009-11-25 19:46:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:29:11 +0000 (UTC), Seba napisał(a):
    > coż, karta z paskiem kosztuje kilkanaście centów, a z chipem kilka eur

    Czyli 30zł według citi ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-11-25 19:49:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 21:03:48 +0200, darnok napisał(a):
> [...]
    > (albo wiecej) to w ogole na nie (mile statusowe) nie patrz.
    > Tylko te promocyjne sie licza jesli chcesz je "wydac".

    Aha, czyli nie jest tak źle - bo trochę tych promocyjnych mam, więc opłaca
    się zostawić tę kartę... A co do mil - nie da się łączyć jednych z drugimi
    w celu zakupu biletu-nagrody?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-11-25 19:54:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:29:11 +0000, Seba napisał(a):

    > coż, karta z paskiem kosztuje kilkanaście centów, a z chipem kilka eur

    Nie wierzę, żeby ta blaszka kosztowała więcej niż 2 złote. Plus złotówkę
    za plastik.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-11-25 20:05:17
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Olgierd wrote:

    > Nie wierzę, żeby ta blaszka kosztowała więcej niż 2 złote. Plus złotówkę
    > za plastik.

    rzecz nie w tej blaszce tylko w tym kawaleczku piasku co pod nia.

  • 8. Data: 2009-11-25 20:06:17
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Aha, czyli nie jest tak źle - bo trochę tych promocyjnych mam, więc opłaca
    > się zostawić tę kartę... A co do mil - nie da się łączyć jednych z drugimi
    > w celu zakupu biletu-nagrody?

    nie, bo mile statusowe sa czescia mil promocyjnych.
    po prostu ignoruj te mile a zycie stanie sie prostsze :)

  • 9. Data: 2009-11-25 20:12:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:05:17 +0200, darnok napisał(a):

    > rzecz nie w tej blaszce tylko w tym kawaleczku piasku co pod nia.

    A ile kosztuje taki mikroprocesorek w partii powiedzmy 50 tys.?

  • 10. Data: 2009-11-25 20:28:49
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Nov 25, 8:49 pm, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Aha, czyli nie jest tak źle - bo trochę tych promocyjnych mam, więc opłaca
    > się zostawić tę kartę... A co do mil - nie da się łączyć jednych z drugimi
    > w celu zakupu biletu-nagrody?

    Statusowe dostajesz tylko za przeloty - i tak jak napisano sluza
    budowaniu statusu. Premiowe dostajesz tak jak te pierwsze - plus w
    postaci roznych bonusow (hotele, zakupy, inne promocje). Wykorzystac
    mozesz tylko te drugie, te pierwsze to tak naprawde ilosc
    przelecianych przez ciebie w obecnym roku mil (pomnozonych przez ew.
    przeliczniki dla roznych RBD czy statusu) - resetuja sie po prostu co
    roku.

    mucher